Правила розміщення

Дорогі гості!
Ми раді вітати Вас у нашому готелі!

Інформуємо Вас щодо деяких умов та правил перебування у готелі:

⦁ В період з 01 вересня по 31 травня (низький сезон) СПА функціонує лише за попереднім записом і оплачується окремо (вартість 1 год. оренди СПА – 1500 грн.; мінімальне замовлення 2 год.;  у випадку замовлення СПА для компанії більше 10 чол. ‒ 200 грн. з особи за год.). Доступ до зони СПА включає користування відпочинковою зоною, фінською та римською саунами, аеромасажним басейном. Періодично в несезон ми запроваджуємо «Банні дні» (коли користування СПА входить у вартість проживання, як правило це п’ятниця, субота і неділя), тому слідкуйте за нашими соцмережами та/або звертайтесь до адміністрації готелю. Відкритий вуличний басейн на зимовий період консервується і не функціонує.

⦁ В період з 01 червня по 31 серпня (літній сезон) СПА (сауни) та аквазона входить у вартість проживання! У літній період аквазона (зона басейну) готелю працює щоденно з 10:00 год. до 22:00 год. Сауни та аеромасажний басейн вмикаються з 15:00 год. та вимикаються о 21:00 год.

⦁ Сніданок не входить у вартість номеру та оплачується окремо; за відповідну плату гість отримує доступ до сніданкової та обрає сніданок замовивши такий заздалегідь у адміністратора готелю з визначенням орієнтованого часу подачі. В нашому готелі подаються лише сніданки континентального типу. Проте, на території маєтку функціонує ресторан, інформація та контакти ресторану вказані в окремому буклеті, що є у номері.

⦁ Поселення відбувається з 14:00 год., а час виселення до 12:00 год. Можливе попереднє узгодження зміни часу заїзду та виїзду, при цьому ранній заїзд та пізній виїзд допускається лише за умови наявності такої можливості та оплачується окремо.

⦁ При бронюванні готельного номера необхідно достовірно вказати наступні дані: прізвище, ім’я та по-батькові гостя, номер телефону та кількість осіб, які проживатимуть в номері. Гість повинен пред’явити паспорт або інший документ, що посвідчує його особу, а також заповнити та підписанти реєстраційну карту гостя. Просимо взяти до уваги, що розміщення з домашніми тваринами у готелі заборонено. Допускаються бронювання з довготривалим проживанням.

⦁ Кошти до заїзду не блокується, передоплата не потрібна, гість може безкоштовно скасувати бронювання у будь-який час, якщо завчасно повідомить адміністратора про такий намір. Оплата проживання проводиться при заїзді або до заїзду. У певних випадках дирекція готелю може зобов’язати гостя перерахувати завдаток у вигляді оплати однієї ночі проживання в номері обраної категорії як завдаток на підтвердження бронювання. У разі скасування бронювання пізніше ніж за 24 години до дати заїзду в готель чи в разі незаїзду, сума передплати (якщо така перераховувалась) не повертається та вважається штрафом.

⦁ Діти віком до 3 років можуть бути розміщенні на доступному дитячому ліжечку за додаткову плату. Діти до 5 років включно можуть розміщатись безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця

⦁ УКРИТТЯ в готелі знаходиться у чоловічій та жіночій роздягалках СПА-зони на 1-му поверсі. Адміністрація готелю не повідомляє гостей про початок/завершення тривоги; гості готелю самостійно несуть відповідальність за власну безпеку, а тому, під час тривоги, вправі діяти на свій розсуд.

⦁ Також, змушені Вас попередити, що у зв’язку із можливим дефіцитом потужності та іншої можливої критичної ситуації в енергосистемі України, застосовуватимуться погодинні відключення електроенергії. Звісно, у цей період працюватиме генератор, проте, певні види послуг можуть надаватись з обмеженнями або тимчасово не надаватись. Надіємось на Ваше розуміння та підтримку!

⦁ Рекомендовано відвідування СПА та аквазони особам, які досягли 16 років. Відвідування СПА з дітьми дозволено лише під наглядом та відповідальністю їхніх батьків. Відповідальність за дітей, а також можливу шкоду, завдану дітьми, несуть їх батьки та/або супроводжуючі їх особи.

⦁ Обов’язково перед відвідуванням саун та басейнів скористайтесь душем та зніміть усі прикраси, задля власної безпеки та інших проживаючих. Лежаки біля басейну розраховані по кількості 2 шт. (пара) на один готельний номер. Просимо взяти цей момент до уваги та не займати зайві лежаки.

⦁ Рушники для СПА/басейну надаються адміністратором з розрахунку один рушник на особу. З метою економії води та енергоресурсів наполегливо просимо Вас не набирати зайвих рушників, а вже отримані – повертати після остаточного залишення СПА-зони/басейну.

⦁ Халат для СПА не входить у вартість номера; Ви можете орендувати халат на увесь час відпочинку за запитом в адміністратора готелю (вартість оренди – 100 грн./1 халат). Цей захід також спрямований на економії води та енергоресурсів.

⦁ Категорично заборонено приносити та використовувати скляну тару (пляшки, посуд) та будь-які інші скляні предмети на території СПА та аквазони (зони басейну)!

⦁ В номерах категорично заборонено: куріння, вживання, використання тютюнових виробів (в т.ч. тих, які не передбачають згорання виробу), електронних сигарет, кальянів, тощо.

⦁ На території готелю (в тому числі у загальних зонах відпочинку) ведеться відеоспостереження. При цьому, адміністрація готелю не рекомендує залишати кошти, коштовності та інші цінності в номері. Адміністрація готелю не несе відповідальності за втрату гостем коштів, інших цінностей (цінних паперів, документів), коштовностей тощо, за винятком випадку коли такі речі були окремо передані адміністратору на зберігання під розписку.

⦁ Адміністрація готелю залишає за собою право на відвідування номеру без згоди гостя у випадку задимлення, пожежі, затоплення у номері, а також у випадку порушення діючих Правил проживання, порушення правил користування побутовими електроприладами, а також після закінчення терміну перебування гостя після 12:00 (у випадку, якщо гість не скористався послугою пізній виїзд).

⦁ Гість зобов’язаний відшкодувати збитки готелю у випадку втрати або пошкодження майна готелю, а також відповідає за порушення заподіяні запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією готелю.

⦁ При неодноразовому порушенні споживачем внутрішніх правил проживання у готелі, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших споживачів, готель має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

⦁ Отримати інформацію щодо історичної пам’ятки – Підгорецький палац (Палац Яблоновських-Бруницьких), а також попередньо домовитись щодо екскурсії та/або влаштування інших заходів – можна у адміністратора на рецепції готелю.

⦁ Наполегливо просимо Вас бути ввічливими та коректними до оточуючих, поводитись порядно та не перешкоджати у спокійному відпочинку інших гостей готелю, а у нічний час дотримуватись тиші.

У випадку виникнення будь-яких питань та з іншої необхідності, звертайтесь, будь ласка, до адміністратора на рецепції готелю.

Бажаємо Вам приємного перебування і спокійного відпочинку!

Завжди до Ваших послуг,
команда готелю «ПМ».